23:51

Snor en såndär spännande lista av Patricia igen då!

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja. Kommer sällan, alltså verkligen sällan försent. Kanske på minuten ibland men oftast är jag tidig. Är jag sen finns det nästan alltid en legit anledning liksom.

HAR DU BRA KONDITION? Börjar bli bättre i alla fall. Är ganska flitig på gymmet så att säga, hehe.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? När jag spelade det där jävla kinekt spelet hos tess så fotar den, och självklart gör den det när man ser som dummast ut.

HUR KÄNNER DU DIG NU? Nyfiken, seg, lite irriterad men allmänt glad ändå.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Ljusa kläder, men färg vet jag inte. Blekrosa i somras i alla fall. Nu typ, beige kanske? Eller vita.

KAN DU LAGA MAT? Nja. Men har inte direkt försökt att utveckla den egenskapen heller så får väl skylla mig lite själv. Lagar dock en jävligt god pasta carbonara.

VAD PLUGGAR DU? Ingenting just nu faktiskt.

BLIR DU BRA PÅ KORT? Haha nej, ibland kanske om det är jag själv som tar kortet. Men annars, nej.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Kommer inte riktigt ihåg men det var väl säkert inte för längesen om jag känner mig rätt.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej! Jag gillar att gråta lite sådär ibland va.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Gjorde ingenting speciellt igår. Låg framför facebook/tumblr hela kvällen typ. Men det var väl rätt nice ändå. Min säng är ju jävligt skön såattehhh.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Juice!!! Eller mjölk med flingor & bär

ÄR DU NYTTIG? Jag jobbar heltid på McDonald's. Det svaret borde vara tillräckligt.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Haha, jag började jobba när jag var femton.

ÄR DU BLYG? Nej. Men kan vara ganska avvaktande i början. Men inte blyg.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Vaknade av mig själv vid halv åtta tiden. Fail då jag somnade runt halv tre i natt.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? Kinekt!

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? ÖLSPELET OHYEAH

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Så himla olika från gång till gång jag dricker. Är jag riktigt taggad kan jag känna mig lullig efter en cider. Är jag inte lika taggad kan jag typ dricka hur mycket som helst utan att känna mig berusad. Men aa typ.. Lagom mycket? Hehe

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT? En gång. När jag spydde på nattbussen på nattbussen i en Burger King påse i somras. Förövrigt första gången jag någonsin har spytt på fyllan.

DU SOVER? Hårt som fan. Och helst tidigt och helst många timmar.

VAD SA DU SENAST? "hejdå älskling" till tessan

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS? För gammal för sånt.. Nej men det blev bara inte av i somras.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN? Tessan

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU? En ipren då jag verkligen har börjat känna av den extrema mensvärken som jag antagligen kommer ha i natt *taggar*

HAR DU SNYGGA SKOR?
Ja!!!! Dock är dem jävligt smutsiga nu. Måste putsa upp dem med en borste typ. Får styra på tordag.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE? Oj. Tror det var Patricia jag pratade med först faktiskt och henne ringde jag vid två tiden.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?
Javisst!

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT?
Nej inte de

HAR DU KÖRKORT? Nej. Fucking seriöst ångest över det. Tips: Vill du få mig att skämmas? Ta upp körkorsämnet!

ÄR DU ENSAM NU? Ja, men det är fan galet nice

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Inget sådär speciellt faktiskt. Taggar rätt mycket till att jobba natt i helgen dock. Ska bli rätt spännande, haha.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga