01:05



Sådärja, då var den 6 september slut och vi är snart inne på timme nummer ett av den 7:e. Hur var dagen då? Jo rätt bra faktiskt! Jobbet gick förvånansvärt smärtfritt och hade tillochmed roligt ikväll med, haha. McDonkenglädjen börjar infinna sig igen, känns fantastiskt med tanke på hur deprimerad jag har varit över det där jobbet under sommaren. Älskar alla nya som har börjat och älskar att lära dem allt jag kan, hihi. Blir ett skönt 14:30-23:30 pass imorgon också och jag tror att jag kanske ska träna innan. Lite beroende på när jag vaknar. Jag menar, klockan är faktiskt ett och jag är inte ett dugg tröttis än. HEIDO!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga