01:04

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Tio år sedan, då var jag alltså elva. Vilken klass går man ens i när man är elva? Jo jag borde jag ha gått i fyran. Då sprang jag runt på berghemsskolans tak och gick på discon på fritidsgårdar runt om i Järfälla.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Oktobet 2010, jag är ledsen men jag kommer inte ihåg någonting från förra oktober. Så antagligen hände det ingenting utöver det vanliga. Använde mig heller inte av någon direkt personlig blogg förra året vid den här tiden, utan körde stenhårt på tumblr. Så kan heller tyvärr inte kolla upp på så sätt vad jag gjorde.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Godis, jag älskar godis. Popcorn, med smörsmak såklart. Chillinötter är fantastiskt gott ibland och baconchips som man kan på typ GrönaLund och kunde köpa i simhallen när man var liten.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Skinny Love - Bon Iver
Utan Dina Andetag - Kent
Ansgar & Evelyn - Kent
Lua - Bright Eyes
You Will. You? Will. You? Will. You? Will - Bright Eyes

(och typ, jättemånga till ju)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Köpa en större lägenhet. Börja plugga. Köpa en kattunge till Patricia och en till mig själv. Åka till någon paradis ö med Therese. Bjuda hela jobbet på en utekväll med endast helrör.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Jag biter på naglarna. Jag analyserar sönder saker. Jag har dåligt tålamod. Jag har ingen självdisciplin och jag har en tendens att vara en besserwisser.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Dricka vin. Dansa till musik som får en att bli så glad att man inte kan sitta still. Sitta i mitt kök, med musik i bakgrunden och prata med någon som jag tycker om. Ligga i min säng och kolla på teve. Bada när jag kommer hem och är full.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag skulle aldrig sätta på mig en onepiece. Jag skulle heller aldrig sätta på mig utsvängda jeans, eller kläder överhuvudtaget som sitter fult på min kropp. Kläder med fula tryck på framsidan eller något som jag känner mig för tråkig i.

9) HAR DU VARIT KÄR?
Ja. Jag har varit riktigt kär två gånger. Båda gångerna har det slutat i en smärre katastrof. Så numera försöker jag stanna vid förälskad.

10) FEM EGENSKAPER SOM DU TYCKER OM:
Hos andra så uppskattar jag ärlighet extremt mycket. Jag älskar människor som vågar ha en åsikt och ge sig in i en diskussion. Socialt kompetenta människor och människor som inte ser det dåliga först utan ger allting en chans. Sen älskar jag när man inte är rädd att visa känslor.

Postat av: EMELIE

älskar dina listor! sexan är sååå jag, läskigt! haha

2011-10-05 @ 17:15:07
URL: http://wolfdiary.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga