come talk to me



Sista natten nu då. Igår gick jättebra. Två espresso vid ett och jag var verkligen på g. Kommer nästan (hör och häpna) sakna att inte jobba natt. Vardagsnätter är freakin' fantastiska. Grabbarna jag jobbar med är helt okej dem med. Lätta att prata med och lätta att skratta åt. Dessvärre hinner det liksom inte hända speciellt mycket när man jobbar hela nätterna och sover halva dagarna. Men det känns ändå bra. Det är som om att jag behövde inte ha ångest över att ligga i sängen till halv fem i några dagar. Inte känns den pressen som jag brukar känna över att jag inte göra något, träffa någon och ha asroligt liksom.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga