15:56



Lackade och klippte av mig halva håret. Känns så jävla skönt att det är helt otroligt. Det var galet slitet på topparna och jag var liksom tvungen att ha fyra kilo balsam i varje gång jag tvättade håret. Vem pallar? Nej precis ingen. Fyrahundra kronor var det värt, javisst. Ser typ ut som en tjock bebis på bilden. Men försök att se förbi mina kinder och fokusera på håret..

Postat av: emelie

SVAR: jag med! älskar dina <3 ska försöka få det mer samlat, typ posta fler i samma inlägg, för i min förra blogg fick jag ofta höra att jag borde använda fler egentagna bilder, men det är ju så svårt! ja jag såg det :D jättefint blev det!

2011-10-12 @ 20:55:09
URL: http://wolfdiary.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga