12:18

Ett försök till att köpa Dr. Martens. Gick dåligt. Hann bara till en butik & självklart fanns dem inte i 37, men ger inte upp för det, nejnej. Möte från typ 13-16 sen är planen att försöka igen. Har alltid dissat de skorna men känner att det är dax för mig att bli one of the cool kids hehe. Imorgon blir det banken, systemis, jobb. Fredag jobb igen sen förhoppningsvis dansa. Lördag är det fest (!!!!!) alldeles övertaggad. Har inte varit på en riktig hemmafest på evigheter. Kommer säkert bli fantastiskt. Annars? Ne duvet chillar, åker tåg & underhåller mig med att skriva ett meningslöst blogginlägg som ingen kommer komma ihåg. Vi hörs senare barn!



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga