10:33


Jag borde träna och jag borde åka till centrum och casha in mina inbetalningkort. Men sängen är alldeles för skön idag. Åååå ska ta mig samman om.. tre minuter. Har nog lagt upp bilden förut kom jag på men ä bruden är ju så snygg att det är värt att köra en gång till

Postat av: EMELIE

SVAR: din är jättefin! ja men självklart! har ju

gjort om denna (flyttat upp och satt ihop)

men frågan är om jag inte vill ha en annan

text ändå. så länge det betyder något för en

själv och den betyder något så tycker jag

inte det gör något att det är någon annans

handstil till exempel, speciellt inte eftersom

denna var så fin :)

2011-10-10 @ 14:21:46
URL: http://wolfdiary.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga