00:43

Vad är sann lycka? När snön smälter och gatorna sopas för första gången på våren. När man kan sitta på asfalten och blir varm i nacken. När man får hålla någon man tycker om i handen. Pirr i magen. Att känna kärlek. Att ha någon att sova med. Kyssar. Fina sms som ger fjärilar inte bara i magen utan i hela kroppen. Att sitta uppe halva natten och bara prata om allt eller ingenting. Att dansa sig svettig till den låten som får en att känna sig levande. När man lyssnar på just en är låten som gör att alla känslor man känner blir extra starka. Finns säkert tusen saker till. Men det där är lite av vad lycka är för mig.

Vilken är din största rädsla? Ormar. Att jag skulle bli döv, eller kanske minnesförlust. Det sistnämnda skulle verkligen vara fruktansvärt.

Vilken egenskap föraktar du mest hos dig själv? Att jag är för beroende av andra. Att jag inte kan sluta bry mig om andras åsikter om mig. Att jag allt för ofta tvivlar på mig själv.

Vilken egenskap föraktar du mest hos andra? Ointelligens. Manipulativitet.

Hur känner du dig just nu? Kreativ som fan men egentligen rätt trött.

När ljuger du? När jag känner att jag måste. Mest för att rädda mig själv eller för att undvika att någon ska bli sårad. Dock låter jag helst bli.

Vad ogillar du mest med ditt utseende? Vill inte skriva det här, för då kommer antagligen alla andra se det också. Det känns ju onödigt att göra det värre än vad det redan är.

Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos män? Jag älskar killar som kan prata, är kvicktänkta, roliga och kan stava. Sen tycker jag det är jätteviktigt att dem ska ha en åsikt och tankar om saker och ting. Att inte ha någonting att tillägga är bland det tråkigaste jag vet.

Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos kvinnor? Jag älskar tjejer som är varma. Som vågar visa kärlek och är lätta att prata med. Men samma sak där. Åsikter, tankar!

Vilka ord eller uttryck använder du för ofta? "Bro" har blivit lite överanvänt iallafall på jobbet på sista tiden. "Wzup" säger jag alldeles för mycket också.

Vem eller vad är ditt livs kärlek? Min hittills livs kärlek har varit/är Fredrik.

Vilken talang skulle du vilja ha? Jag skulle jättegärna vilja kunna uttrycka känslor i text riktigt bra. Eller sjunga. Vara musikalisk överhuvudtaget skulle vara fantastiskt. Dessvärre besitter jag ingen av dem egenskaperna men jag är ganska nöjd ändå.

Vilken ägodel håller du högst? Kommer låta jättematerialiskt men jag måste säga min Iphone, haha

Om du skulle dö och fick återvända som en person eller sak, vad skulle du välja? Jag skulle vilja återfödas som en katt. Eller tvärom mot vad jag är idag: Man och macho.

Vad är det värsta en människa kan uppleva? Ett liv man inte har levt fullt ut. Ryser faktiskt av bara tanken. Eller att någon man älskar dör lär inte vara så härligt heller.

Vilken är din favoritsysselsättning? Att skratta är det bästa som finns. Sådär så man viker sig och det krampar i ryggen/magen. Annars älskar jag verkligen att bada. Finns inget som får mig mer avslappnad.

Vilket är ditt mest utmärkande drag? Gud, jag ver verkligen inte. Jag kan nog inte se att jag har något direkt utmärkande drag som andra märker sådär spontant. Men jag skulle väl vilja påstå att jag är väldigt duktig på att prata om känslor. Jag är heller inte rädd för att säga vad jag tycker.

Vilken påhittad person gillar du mest? Noah Calhoun. Vilken man.

Vilka är de största hjältarna i ditt liv? Therese och min mamma.

Vad ogillar du mest? Mest vet jag inte. Men jag ogillar människor som tar mer plats än vad dem förtjänar. Människor som inte har någon respekt för någon annan än sig själv och människor som tror att hela världen kretsar runt dem.

Hur skulle du vilja dö? Lycklig och smärtfritt.

Vilket är ditt motto? "Life is what happens to you while you're busy making other plans" tycker jag är riktigt klockrent.

Postat av: Thowe

Åhh fina svar<3 (snor listan hihi)

2011-10-13 @ 13:28:25
URL: http://thole.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga