Dag 04 – Det här åt jag i dag

Svarar på den här korta och ointressanta frågan nu, eftersom jag antagligen inte kommer hinna imorgon då jag har ungefär en miljon saker att göra.

Detta har jag ätit idag:
En skål med Kellogg's Special K med blåbär och laktosfri mjölk
Ett äpple
Tre riskakor med Sourcream smak
Lite Kesella med blåbär och hallon
En liten hamburgare & en McChicken med extra tomat
Tre Riesen

Det enda jag har lite ångest över är Riesen som jag fick av Jessica. Endast för att jag har lovat mig själv att skippa godis på vardagar. Sockerbeoendet är out of controoool. Kesella funkar rätt bra dock. Men det är ju inte godis liksom. Hatar hur gott jag tycker att det är.

Förövrigt tåls det att upprepas hur tråkig denna fråga var.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga