Dag 03 – Mina föräldrar

Vill börja med att säga att detta kommer inte bli ett sånt här snyftinlägg om att mina föräldrar skildes tidigt, eller att min pappa inte alltid har varit den bästa. Jag älskar min pappa, det gör jag verkligen men jag väljer att efter den här meningen lägga fokus på en av mina största förebilder här i livet, min mamma. Det är ganska spännande att jag inte har några minnen av mamma när mina föräldrar fortfarande var gifta. Jag var verkligen pappas tjej, och det pågick fram tills jag var elva ungefär. Sen dess har det varit mamma all the way. Det finns ingen med lika stort hjärta och ingen som lyssnar lika bra hon hon gör. Under min uppväxt har hon verkligen varit min stöttpelare, genom allt. Hon är den som under hela min tonårsperiod har tagit allt mitt skrik, alla mina tårar och min ilska och ändå alltid i slutet av dagen berättat för mig hur mycket hon älskar mig. Hon har lärt mig allt från hur man älskar, hur viktigt det är att man förlåter till hur man ska göra för att kunna gå vidare. Det finns ingen som har ställt upp och försvarat mig så mycket som den kvinnan och jag kan ärligt säga att blir jag ens i närheten av så fantastisk som hon är när jag blir äldre kommer jag kunna skratta mig lycklig.



Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga