15:32



Vart förvånansvärt bakis idag, med tanke på hur lite jag ändå drack igår. Har inte ätit förrän nu, och aa fan nu mår jag jävligt illa, haha. Det var en fin kväll igår dock. Först var vi på Nalen och såg våra vänner spela. Riktigt duktiga var dem. Jag ville helst vara kvar där eftersom det var typ vääärsta hiphopgolvet med allt från lil' wayne till Steve Aoki och Flo Rida. Det var galet nice och vi kände oss lagom missplacerade med tanke på crowdet, haha. Hur som helst ville att gå till Ace, så det var väl bara att nicka och se glad ut typ. Väl där hade jag faktiskt rätt roligt. Dock slutade inte kvällen optimalt men gör den så sällan ändå så jag orkade inte ens bli förvånad eller besviken.

Ikväll ska jag antagligen äta middag hos tess, dem ska ha något slags förkrök där innan utgång. Men jag jobbar ju natt, så ingen fezt här inte. Dock är jag rätt så taggad på natt faktiskt. Ska bli sweet. Tror jag måste sova lite mer ba, annars har det en tendens att bli för mycket kaffe. Hoppas ni får en fantastiskt lördag. Puss


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga