ibland önskar att min värld var lite mer suddig

Jag har aldrig gillat dubstep. Har liksom inte förstått musiken riktigt, tyckt att den mest har varit konstig. Men nu har jag lyckats förälska mig i Feed Me's remix av "Call your girlfriend". Hur bra? Sjukt bra. Hade förövrigt den mest världelösa av helger i helgen. Fredagen började förjävligt och i den takten var det. Känns liiite bättre nu dock, men inte mycket. Är rätt taggad på att jobba, ska bli skönt att slippa tänka i nio timmar. Annars då? Jo ska vara kattvakt hos mami i en vecka och Patricia ska bo hemma hos mig och den 25:e ska jag ha skift på Mcdonken i Barbarky. Annars vet jag inte. Längesen jag kände mig såhär omotiverad på livet, haha å deppigt det lät. Inte meningen. Men äsch, ni vet hur det kan vara. Puss


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga