för trött för att tänka




HEJ BLOGGEN!! Körde något slags skift på barkarby igår. Det var katastrof. Tio timmar utan rast och sen lite extra tidl på det då jag var förjävla dåligt på att räkna kassorna. Lite var Therese fel då jag alltid börjar skratta hysteriskt åt henne när jag är trött. Men det var en upplevelse. Det var riktigt längesen jag var så stressad som jag var igår mellan 16-20. Jag längtade hem till Stäket så himla mycket det var helt sjukt & jag måste säga att jag är jävligt glad att jag jobbar där jag gör. Allt var kaos. BLÄ. Langade taxi hem och däckade vid hell's kitchen vid 02:00. Idag är jag "ledig" men måste ändå till jobbet då jag ska planera för helgen. Sen är det 06-16 fredag, lördag, söndag, en liten familjefest och en extern verifiering på det. Lagom taggat.

Annars då? Jo har fortfarande inte rört någon av maten mami köpte till mig så jag inte skulle svälta. Har endast druckit mig blåbärssuperjucie. Lön fick man ju igår också! Jävligt taggat då jag var helt luspank. Jobbade lite för mycket förra månaden så nu är man lagom rik igen. Bästis och jag firade det genom att äta ett 6pack på Max, haha.

Saknar hemma och fredrik. Heido

Postat av: PATRICIA

kom hem!!!!!!!

2011-05-26 @ 16:19:28
URL: http://patmountain.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga