hey party people



Så jävla produktiv dag. Vaknar av mig själv klockan åtta och blir sjukt stressad över att jag tror att jag försovit mig. Men när jag ser vad klockan är får jag lite ångest, då jag inte behöver gå upp förrän typ elva. Kan självklart inte somna om, så kollar på top modelrepriser fram tills typ halv tolv. Pallrar mig upp. Försöker betala min jävla mobilräkning. Går inte alls, så jag får damp och ringer comviq. Allt löser sig tillslut. Drar och har en dubbelkörlektion, gick rääätt bra. Hookar upp med Anna, åker till chilli (eller är det chili, med ett L? Aja whatever), beställer soffa, köper lampa och klocka. Langar fika och semla. Gillar inte semla inser jag när jag har ätit upp all grädde och känner mig lagom tjock. Bestämmer mig tillslut för att köpa den alldeles för dyra taklampan som jag sätt inne på ljusidé. Åker till lägenheten med Anna och bygger ihop sängen, skohyllan och lampan från chilli. Myser där i nästan två timmar, får skjuts till coop, köper godis (såklart?) och nu = mysa i sängen med facebook. Grym ledig idag!!! Imorgon blir det 21-07.

(snodde bilden av thowe!!! den får mig att vilja börja träna, åååå ångest)


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga