hade tråkigt sådär på morgonkvisten

Namn: Tilde
Piercingar: Inga. Inte ens hål i öronen, det ni.
Tatueringar: Inga heller, tyvärr. Dock har jag planer mina vänner. Planer som förhoppningsvis kommer bli verklighet inom en snar framtid. Det tåls att tilläggas att jag är väldigt rätt för nålar/smärta men jag tror att det kommer vara värt det ändå.
Längd: Jag är 167 cm men det tror ingen på.
Skostorlek: Supersmå, lite beroende på skor är det 36-37 men 37 är oftast för stort.
Hårfärg: Blond. Har varit blond så länge nu, börjar tröttna. Men det är ändå den färgen som jag känner mig mest som mig själv i.
Fräknar: Japp, om jag solar!
Motto: Näe, inte direkt. Däremot tror jag stenhårt att allt som händer, händer av en anledning
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej! Eller ibland skulle jag vilja flytta min lägenhet till typ södermalm men trivs oerhört bra så känner mig rätt nöjd.
Tycker du att du är attraktiv? Ibland. Gör det oftare nu än för något år sen.
Vilket schampo använder du? Dove intense repair. Grymt!
Vilken parfym använder du? Calvin Klein har jag använt sen jag började på gymnasiet, så känner nästan mig fast vid den doften. Har jag på mig någon annan så är det alltid någon som kommenterar att jag inte luktar som mig själv.
Vad är du rädd för? Haha å skulle kunna bli världens längsta lista. Men mest är jag rätt för ormar. Har en otroligt töntig fobi för ormar (så töntig att jag kan börja gråta om dem är med på teve) Sen är jag rätt för nålar, smärta som jag tidigare skrev, jag är rädd för att bli gammal, för att livet ska passera och jag inte har hunnit med någonting. Jag är rädd för att vara ensam, att folk ska sluta bry sig och för att bli alldeles för likgiltig.
Gillar du att tvätta? NEJ värsta jag vet.
Gillar du berg- och dalbanor? Nja. Ogillar dem inte, men finns ju roligare grejer liksom.

Senaste…
Filmen du hyrde? Tror det var fucking åmål, bästa svenska filmen för övrigt.
Filmen du köpte?  Köpte solsidan box för ett bra tag sen, om det räknas.
Låten du hörde: Lyssnar på Your Rocky Spine av Great Lake Swimmes.
Låten du laddade ner? Laddar inte ner längre.
Personen du ringde? Jesper, igår!
Personen som ringde dig? Också Jesper.
TV-program du såg? Kollar just nu bara på Supernatural så kommer faktiskt inte ihåg.
Person du tänkte på? Patricia tänkte jag på nyss då jag smsade henne precis.

Favorit…
Låt: Amen jag kan inte välja. Förlåt men det är omöjligt.
Sak att göra: Att åka tåg när man precis har hittat en ny favoritlåt som man lyssnar på om och om igen. Det är fantastiskt.
Sport: Har aldrig gillat att sporta.
Dryck: Lättdryck med citron & limesmak! Speciellt när jag är bakis. Eller blåbärssoppa.
Kläder: Olika hela tiden. Men just nu är det mina höga shorts och en svart tubtop, eller min bruna klänning som jag känner mig finast i.
Film: Jag älskar Juno, den får mig att skratta. Sen älskar jag också Amelie de Montmartre, Garden State, Black Swan, En kärlekshistoria, Girl, Interrupted.
Bil: Har inget intresse av bilar.
Serie: Supernatural, Grey's Anatomy, Solsidan, Criminal Minds, The Office, How I Met Your Mother

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Haha ja
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Ne typ inte. Men har blivit slagen en gång. Det var Therese fel!
Blivit arresterad? Nepp
Träffat någon från internet IRL? Känner mig lite osäker på det faktiskt. Jag tror inte det. Dock så började jag och Fredrik prata på internet först men vi visste ju vilka den andra var, så det kanske inte riktigt är samma sak.

Antal…
Gånger du varit kär? Två gånger har jag varit riktigt kär.
Gånger ditt hjärta brustit? Två gånger har mitt hjärta brustit.
Hjärtan brustet på grund av dig? En gång tror jag. Eller flera smågånger kanske.
Tjejer du kysst? Ganska många
Gånger ditt namn varit med i tidningen?
Två gånger, en gång när jag fyllde typ 10 år och var med i lokaltidningen och sen var jag med på någon sån där "street style" för aslängesen.

Senaste…
Boken du läste? Åå kommer inte ihåg vad den hette nu men den var kickass bra. Fan, så blir det alltid för mig.
Personen du fick e-mail av? Min restaurangchef.
Personen du fick brev av? Fick en påminnelse av EON då jag hade glömt att betala elen här hemma. Askul.
Personen du fick sms av? Bästis!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Jag och mamma åt middag med min pappa och lillebror för kanske, två månader sen?
Saken du köpte? En kofta & en hatt från monki


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga