jag är högt över molnen

Okej helgen har varit bäst och sämst. Bäst: Fredags. Middag med fina tjejer hos mig, sen försvann jag och bästis till staden där jag drack lite för mycket vin, dansade till bra musik och träffade människor jag ser alldeles för sällan. Kom hem runt fem på morgonen och skulle börja jobba kl 12 på dagen. Var på nattbio i går, vilket också var fint. Dock somnade jag ungefär 150 gånger under filmen, men ä mysigt ändå. Sämst: Var så himla bakis på jobbet att jag ville dö. Äckligt varmt och jag hade ingen simultanförmåga what so ever (vilket är ett måste när man jobbar på donken) sämst var också hur dåliga skift jag har haft i helgen men orkar inte ens tänka på det, blir bara irriterad. Lyckades glömma ställa klockan i morse och vaknade av mig själv 11:38 och skulle börja 12:00. Men eftersom jag är grym lyckades jag stå, sminkad och ombytt vid stämpelklockan kl 12:02. Faktiskt rätt imponerade om jag får säga det själv. Nu är det lite supernatural som gäller och sen är det natti för lite mer jobb imorgon, yey


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga