home is where your heart is



Här bor jag. Just nu bor jag själv, världens finaste kusin bor här lite på halvtid men annars så är det bara jag. Om någon hade frågade mig för två år sedan om jag trodde att jag skulle bo själv nu hade jag antagligen bara skrattat. Tänk var man har vuxit egentligen, rätt häftigt när man tänker på det. Men helt ärligt, jag struntar i att jag inte har så himla mycket pengar att köpa sprit/kläder/annat awsm för, att jag inte äter riktig frukost/lunch/middag varje dag och att jag måste städa typ hela tiden. För att flytta hemifrån är det absolut bästa jag har gjort.

Postat av: Alice Herbst

Vilket ytterst mysigt rum! :)

2011-06-30 @ 20:28:30
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga