snodde en superkul lista av Thowe

Du heter: Tilde

Smeknamn: Haha har typ inga. Eller jo, kanske tildis (tildisen/tildish/andra fina böjningar). Mamma kallar mig för kråkan & på jobbet kallas jag för tilly av vissa.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Hela du&jag döden albumet med Kent. Eller ja, det mesta med kent är bra att sörja till. Annars rekommenderar jag starkt Bright Eyes också.

Brukar du skratta för dig själv?: Nej inte jätteofta tyvärr. Bara om jag läser något kul, eller kollar på något underhållande. Då har jag lätt för att skratta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det står ingenting. Det är en bild på en hårfärg som Patricia tänkte köpa.

Sprit, cider, vin eller öl: Har alltid gillat cider, men börjar bli vuxen nu så jag skulle nästan vilja svara vin på den frågan.

Vem ringde du senast?: Patricia

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Patricia förklarade hur hon skulle göra med håret, typ. Det var ett lagom intressant 1min samtal, haha.

När blev du fotad senast: Ganska nyligen av Therese.

Hur känner du dig nu: Seg, lite bakis, men rätt så nöjd.

Hade du en bra kväll igår: Nej absolut inte. Drack lite för mycket och blev lite för ledsen. Men har lämnat gårdagen bakom mig, så.

Favoritdryck på morgonen: Juice.

Är du blyg?: Inte speciellt blyg, men kan vara rätt avvaktande i sällskap med många människor som jag inte känner.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart gör jag det.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Oj, det vill jag inte ens veta. Jag har inte vågat kolla på mitt konto på flera veckor. Det måste det bli ändring på.

Tycker du om någon just nu: Ja!

Har du piercing: Nej jag har inte ens hål i öronen.

Nämn tre konstiga saker om dig:
1. Jag badar nästan alltid när jag kommer hem från krogen och är full. Mina grannar hatar mig säkert för detta då det är rätt lyhört i lägenheterna. 2. Jag kan inte shotta. Vet inte hur man gör? Lyckas alltid bli att jag smakar på spriten och då vill man ju typ dö. 3. Jag hatar att ha kläder på mig när jag är hemma. Så går nästan alltid runt i underkläder. Detta har pågått sen jag var jätteliten.

Hur vig är du: Fredrik brukade kalla mig för kylskåpet. Det säger ganska mycket kanske?

Tror du på ett liv efter döden: Nej det gör jag inte. Hoppas att jag har fel dock!

Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller popcorn!

Vilken ögonfärg har du: Astråkiga. Blågröna typis. Har länge funderat på att köpa färglinser men känns som ännu en onödig utgift.

Senaste låt du hörde: Lyssnar på Minnesota, WI - Bon Iver nu.

Postat av: PATRICIA

taskii :(

2011-07-17 @ 19:34:36
URL: http://patmountain.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga