kärlek vid sista ögonkastet



toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana för det blir så ibland, jag vet det tar tid och jag tror jag vet vad vi gjorde för fel, passionerat men okontrollerat, ha, idioter och jag vill bara känna hur det känns tänka tillbaka bara minnas nån sekvens, våra stunder vi hade, tankar idéer din lukt i din nacke, pussar och skrattar åt sista gången vi delade en spliff på balkongen satt uppe på natten

och jag minns när jag mådde kasst du sa jag kan dra vårt last det kommer funka, måste funka nånstans där så finns vår plats det kommer funka, måste funka nånstans där så finns vår plats


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga