eyes be closed



FACELOOK!!!! Ne skoja. Men typ såhär ser jag ut idag. Fast med färg. Skjortan är brun, superfin. Kanske visar någon annan mer givande bild på den sen, om jag orkar. Nu ska jag till systemet. Funderar på att åka till systemet i Kungsängen. Varför undrar ni kanske då! Jo för ett par veckor sen när jag körde nattskift så var jag som vanligt otroligt trevlig (hehe) och pratade med några gäster i DT:n. Det visade sig att ena killen jobbar på systemet där och han sa att han skulle ge mig lika bra service som jag hade givit dem. Undra vad det betyder, haha. Förövrigt kan jag inte sluta lyssna på Bon Iver, helt sjukt!

Postat av: Thowe

Åk dit och flörta lite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (hetsar)

2011-07-19 @ 08:50:25
URL: http://thole.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga