we are shadows, shadows in the alley

Öpnnar min gamla blogg igen. Inte för att det någonsin var stängd men. Tycker om tumblr men det är så opersonligt på något sätt. Det passar mig jättebra ibland. Men just nu behöver jag vara lite personlig. Behöver få skriva utan att tänka. Vi får se hur länge det håller.

Spännande det där, hur man inte inser vad man för förrän det inte är tillgängligt. Jag skäms nästan hur jag tog allting förgivet innan du åkte. Tog dig för givet, oss för givet. Förlåt för hur jag betedde mig, hur jag agerade och för vad jag sa. Jag menade ingenting. Skulle verkligen göra allt för att ha dig här nu och du har bara varit borta i tre veckor, fan. Den 13e Maj ska du komma hem. Och det är inte ens februari än.

Herregud vad full jag var igår, så himla dumt. Borde ha lyssnat på Erik och ätit mer än ett 4 pack nuggets och lite tortellini. Hade jättekul dock. Tror jag. Kan inte komma ihåg att jag gjorde bort mig speciellt mycket. Det enda jag hoppas är att alla var lika fulla som jag och inte insåg hur vinglig jag var.. Kvällen slutade inte så lyckligt dock, men man kan inte få allt antar jag. (Fan vad jag hatar spotifyreklamen, vill döda någon typ)

Imorgon är det jobb 14:30-00:00 sen är jag ledig i typ tre dagar. Måste till jobbet den 2:a men ska inte golva, så då tycker inte jag att det räknas. Igår var nog bland de värsta dagarna på jobbet, någonsin. Kände mig helt tom i huvudet när jag gick därifrån och sista timmen kunde jag inte ens ha på mig headset eftersom jag bara blev snurrig av alla beställningar. Det tog liksom aldrig slut. Har jobbar för mycket på sista tiden. Jag känner verkligen det i kroppen. Ska bli spännande att få se hur många timmar jag jobbade i Januari, haha.

På tisdag så får jag nycklarna till min lägenhet. Då blir det verkligen på riktigt. Herregud vilken vår det kommer bli. Allting är ju så upp och ner. Flytta hemifrån, lämna mamma, ingen Fredrik. 2011 har börjat så himla konstigt och jag vet inte om jag gillar det.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga