play it loud

Fick för en stund veta att jag jobbar 06-16 imorgon. Kom som världens chock med tanke på att jag var helt inställd på att ha kvällsskift. Tydligen var det nästa vecka. Klassiskt Tilde att ha världens sämsta koll. Planerat har jag inte gjort heller, great. Jajaaa man kan inte alltid vara på topp..

Idag var det brandkurs och det var faktiskt mer intressant än vad jag hade förväntat mig. Skrattade mig igenom kursen (ibland tror jag att jag har världens roligaste vänner) eller så var det bara jag som var övertrött. Då skrattar jag nämligen åt allt. Speciellt Therese. Efter kursen drog jag och Sanna och åt sallad (duktigt!!!) på Tasty's och sen solade vi. Kändes bra. Dock är jag nästan lika blek som alltid. Är nog egentligen inte min grej att sola, men jag försöker verkligen. Ser ju likblek ut i ansiktet annars, i alla fall utan smink, vilket inte är allt för attraktivt har jag fått för mig.



Kolla långt hår jag har fått! Och kolla, i solen det ser nästan ut som sommar.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga