let me know when we get there - if we get there

14-00 på McDonkis idag. Skönare än 23-08 vill jag lova. Middagsrushen gick åt helvete och det blev ungefär - 1 TP för Tilde. Ganska så ospännande kväll i övrigt. Pratade lite vett i flickorna i DTn då jag blev utskälld  av en kvinna som inte fått sina pommes - i 11 minuter!!!!1 Tror aldrig att jag har sagt förlåt så många gånger under en period av 11 minuter. Kom ut från kontoret och möter kaoset som jag redan har uppfattat i kameran. DT skärmen är äckligt full och Anna behöver akut hjälp på BOP:en då alla tydligen ska ha Chicken Chicago (är den ens god??) Tillslut lugnar det ner sig och jag kan andas ut. Går på rast men blir hämtad efter fem min av att DTn kaosar igen. Suckar för mig själv. Styr upp med hjälp av Anna. Går och sätter mig på kontoret. Ringer till Therese, beklagar mig lite och allt känns lite bättre. Imorgon blir det samma visa igen. Men förhoppningsvis slipper vi kaoset och jag slipper bli utskälld. Fast jag antar att det hör till. Nu ska jag nog sova, eller kolla på teve. Är dock väldigt irriterad över att jag inte hittar fjärren.

På lördag får jag se min lägenhet och om 79 dagar kommer världens bästa hem


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga