Jag håller andan med dig för att jag vet hur du känner

Bröt ihop idag lite halvt när jag fick höra Fredriks röst. Det var så jobbigt när allting kändes så nära - men ändå alldeles för långt bort. Och då verkligen hur långt bort som helst. Har gått och blivit sjuk också. Lagom spännande då alla verkar vara det. Har dock bestämt mig för att vara frisk imorgon. Fick mina nycklar till mitt egna hem igår. Det var mäktigt vill jag lova. På måndag börjar processen på riktigt. Mycket som ska ändras & fixas innan jag flyttar. Ska bli så jävla kul att få bestämma exakt hur jag vill att allting ska se ut. Ska bli världens finaste lägenhet.

Ska nog lyssna på Kent nu. Det var typ 100 år sen känns det som.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga