ytlig & rätt tråkigt

Favoritplagg i garderoben just nu: Räknas min hatt som ett plagg? För isånnafall lätt min runda hatt. Annars tror jag att jag väljer mina höga beiga shorts från topshop

Byter gärna garderob med: Har inte riktigt koll på kändisar & deras garderober. Tycker iprincip att alla klär sig snyggt? (Iallafall om man kollar på bilderna i veckans nu, hehe) Men typ, Mary-Kate Olsen är ju sällan dåligt klädd. Så vi kör på henne!

Trivs bäst i: Converse & nakna ben nu på sommaren

Bästa stiltipset: Ha seriöst bara på dig kläder du trivs i. Skit samma om den där coola bloggaren passade asbra i den där häftiga tröjan, känns det inte bra, då kommer det heller inte se bra ut

Vanligaste färgen på mina kläder:
Puderrosa/beige/vitt/brunt

I höst kommer jag gå klädd i:
Tjocka strumpbyxor, kängor, stora & mysiga tröjor

Men absolut inte i: Svårt att säga. Jag är liksom rätt öppen för förslag. Men skulle ju aldrig sätta på mig fula kläder. Eller sånt som sitter helt fel på min kropp. Men det är ju rätt standard

Jag doftar just nu: Just nu? Precis nu luktar jag nyvaken typ

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En riktigt snygg höstjacka från något äckligt dyrt märke som jag aldrig skulle ha råd med annars

Höstens köp: Dr. Martens & tjockare tröjor i olika mönster, mm mums

Höstens behåll: Conversen!!

Höstens släng: Slänger aldrig kläder. Känns jävligt dumt. Men lär ju inte använda mina shorts speciellt mycket mer när temperaturen droppar eller mina blommiga kjolar


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga