två steg från paradiset


Kan inte bestämma mig om det har varit en bra dag eller inte. Vissa saker har varit klockrena och vissa har fått mig att få ont i hjärtat (men bara lite ni vet som man kan få ibland när man tänker lite för mycket och analyserar lite för länge) Köpte en sjukt snygg jacka, en riktigt fin hatt & en senapsgul stickad tröja. Det kändes jävligt bra. Drack vin och träffade fina tjejer. Det kändes också fantastiskt. Men ändå är det någonting som ligger i vägen idag. Ska nog snosa nu (eller ja, först titta på bilder på snygga människor och ba känna att wow så vill jag också se ut) och hoppas att den där känslan är som bortblåst imorgon. Ska träna imorgon också, jävligt peppad faktiskt.

Måste förövrigt tillägga att jag inte riktigt kan greppa att min tatuering snart fått femtusen like:s/reblogs på tumblr. Hur sjukt är inte det? Det är fan insane.

Och juste en sak till. Var sjukt nära på att färga håret orange/rött idag. Men jag bangade.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga