tillbaka till verkligheten

Juste helgen då? Kom hem i fredags, kände mig helt förstörd av att ha åkt bil och lekt dj i sju timmar i sträck så bestämde mig snabbt att inte packa upp utan lägga mig i soffan istället (& nej jag har fortfarande inte börjat packa upp) vid åttatiden fick jag bjuda på te och sen blev det ännu soffagos. Jävligt värd fredag. Somnade astidigt och blev väckt av ett sms vid kvart över sju. Lyckades jag somna om? Nej. Ringde mami och hon skulle iväg och träna och gissa vad jag gjorde? Jo jag följde med!!!!! Om ni känner mig så vet ni att det är ju sjukaste grejen. Tilde på ett gym? Haha skrattar. Hursomhelst så köpte min kära mor ett 10 ggr kort så jag ska väl se till att använda det. Och JA jag har träningsvärk, aj. Drog och "storhandlade" sen iväg till papi för lunch. Måste tillägga att dagarna är så långa om man faktiskt går upp tidigt. Det är ju helt insane vad man hinner med! Åkte hem vid sextiden, duschade, försökte bli lite snygg och drog sen till annie & vid tiotiden drog vi in mot stan och f12 där jag dansade mig svettig tills 02:45 (så himla värt att verkligen dansa, varför gör man det så sällan numera?) Nattbussen hem var den längsta resan i mitt liv men jag överlevde. Bakissöndag med godis, film, skratt & tomatsoppa. Nu mår jag bra igen och idag börjar livet.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga