then let's fuck it up boys, make some noise



Jag är ju som sagt ledig idag. Hade storartade planer på att sova till minst klockan tio och sen inte gå upp ur sängen förrän tidigast tolv. Men eftersom jag däckade runt tio igår vaknade jag självklart runt åtta och nu är jag redan uttråkad. Ska äta lunch med patricia vid ett tiden men det är ju fanimej typ fem timmar dit. Jag vill så fruktansvärt gärna shoppa men har knappt råd med mat just nu så det lär ju inte hända. Vill inte ens åka in till stan för att "kolla". Kommer bara må dåligt. Kan inte vänta tills lönen kommer, ÄR SÅ TAGGAD finns inga ord, yey.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga