i think i'm losing where you end and i begin



såhär ser jag inte ut nu men jag kände att det var daxt för lite coola webcambilder igen så ni får helt enkelt låtsas att jag är sådär fixad all the time.

Till Fredrik: Jag saknar dig (hela tiden) & vet du vad? Jag tränade igår också. Du skulle vara så stolt över mig! Ska verkligen försöka fortsätta hålla i detta, men du vet ju hur jag är.. Älskar dig

Postat av: hot guy biff

Synd att Fredrik inte läser din dumma blogg då, så han ser inte vad du skrivit..



..fast jag är massa stolt! Saknar dig gör jag också och älskar dig gör jag definitivt. Meow.

2011-08-16 @ 21:30:39

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga