heart skipped a beat



Vet inte riktigt om jag borde skratta eller gråta men jag väljer det första alternativet. Idag är det fredag och min bästa vän kommer hem (wow) och imorgon ska jag bli sådär lagom full igen hade jag planerat. Kommer bli super. En panghelg helt enkelt. Ska inte tänka för att det är ju som man säger, man lever bara en gång och vi lever ju nu. Haha fan vad jag kommer skratta åt mig själv när jag sitter här på lördagnatt och deppar, för det vet vi ju alla kommer hända. Men just nu mår jag riktigt bra. Älskar min tumblr också. Vad jag älskar ännu mer är att det bara är patricia som vet om den. Det känns fucking ultimat att kunna skriva vad jag vill utan att behöva bry mig om vem som läser.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga