can I make it better with the lights turned off?



Är så trött. Trött på mitt beteende, på alla människor som inte fattar och på mig själv som tror att någon ska fatta. BLÄ. FML!!!!! Ne kanske inte riktigt så farligt, men ja ni hajar. Jag har ju alltid varit lite av en dramaqueen, så.

Postat av: Anonym

Att tro att jag vet vad du menar är säkert lika absurt som att tro att någon skulle kunna förstå, och om du vet vad jag menar borde du förstå. Tror jag.

2011-08-07 @ 23:18:34
Postat av: -

Att tro att jag vet vad du menar är säkert lika absurt som att tro att någon skulle kunna förstå, och om du vet vad jag menar borde du förstå. Tror jag.

2011-08-07 @ 23:26:24
Postat av: lorenza

we all are or have been in that state of mind. så man fattar, men man pratar inte om det. it is what it is. men sinnestillstånd förändras, du verkar i alla fall njuta nu. se : )

2011-08-13 @ 23:46:48
URL: http://lorenzadwalker.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga