and then you let her down easy





Konstig slut på veckan. I onsdags vart jag fullare än någonsin förut (utan att faktiskt dricka speciellt mycket) på torsdagen mådde jag extremt dåligt och fick se världens bästa kille i ögonen igen. I fredags jobbade jag fast jag skulle ha varit ledig och gick ut fast jag egentligen ville vara hemma. Somnade alldeles för sent imorse, vilket egentligen inte var mitt fel och nu är det lördag och jag känner mig totalt likgiltig men samtidigt väldigt uttråkad. Vill färga håret, klippa hellugg och börja om.

Förlåt för dålig uppdatering men känner mig inte motiverad.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga