And he takes and he takes and he takes



Sufjan Stevens ikväll men har lovat mig själv att sova innan 20:00 idag. Kommer inte orka imorgon annars. Jag vill ha helg, nu. Fast ändå inte, för jag jobbar hela helgen. Godnatt alla (om jag inte, vilket är mycket troligt hittar en till fin bild som jag vill lägga upp) Förresten, vet ni vad jag hatar med blogg.se? Att man måste hitta på en jävla rubrik. Så himla jobbigt. Får mig typ att inte vilja skriva ett till inlägg, för jag vet hur jobbigt det kommer vara att jag måste hitta någon häftig sångtext/sång/annat coolt att ha som rubrik. Juste, jag skulle ha tränat idag. Men jag var för trött. Hur bögigt låter inte det? För trött. Å jag är allergisk mot det ordet. Alla (inklusive jag själv) är så trötta hela tiden. PALLA. Jag blir så less på mig själv. Men jag orkar ju knappast gå de fyra steg som krävs för att gå och hämta vatten. Hur ska jag orka springa på ett jävla löpband då? Å jävla 06-16 pass, ni förstör allt!!

Funderar på att ta en promenad. Få lite luft, rensa lite tankar. Haha men skoja, vadå rensa tankar? För ju mer jag tänker på saker ju större blir dem i mitt huvud. Borde ta en pw och tänkar på typ, luft.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga