bombombom



Nu har jag:

1. Internet på heltid
2. Typ 123 kanaler (och bland annat playboychannel och hustler!!!!11 älskar porr)
3. En micro
4. En riktigt lampa i hallen
5. Världens bästa fredrik hemma
6. Stressutslag pga av att ha jobbat 06-16 hela helgen
7. Nya coola lenses till hipstamatic
8. Äntligen kommit över kissies blogg, lite i alla fall.

kan typ inte bli så mycket bättre. Eller jo allt utom utslagen då, men tänkte att det också va nytt så ville ändå ha det på listan! hihi. Annars då? Jo det är bra tack. Otroligt frustrerad över vissa saker angående jobbet, men det är så himla ointressant, så ovärt att ta upp. Lite halvt olycklig över att det regnar ute när jag faktiskt hade hoppats på sol och typ +15 i helgen. Men det kommer väl. Orkar inte göra som alla andra och tjata om vår. Den kommer. Tiden går tillräckligt fort ändå.

Postat av: d

Tilde, hej pendeltågstjejen :)

2011-04-06 @ 11:22:19
Postat av: tilde

haha oj, jag som inte ens brukar åka pendeltåg. Buss är mer av min grej. Är du säker?

2011-04-12 @ 10:53:37

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga