terrible love

Har haft en förjävla jobbig helg. Lördagen var bland det värsta jag har varit med om vilket också resulterade i att jag däckade strax efter åtta. Förstår inte varför hela världen ville äta på donken just när jag jobbade. Och varför hela världen ville ha cheeseburgare. Nog om det. Är ledig imorgon och tackar gud för det alltså. Ska bli så jävla skönt att inte ställa klockan på 04:30. Det är fan psykiskt påfrestande att gå upp så tidigt och det hjälpte ju inte att nattbussen imorse var full av fulla ungdommar. (Ja, jag var lite avis men mest trött) Annars har det verkligen inte hänt något. Längtar bort lite. Fast egentligen gillar jag ju inte att åka bort. Får lite sådär ont i magen. Nej nu är klockan 20:30. Undra om man borde sova. Notera att jag redan har sovit en timme mellan 17 och 18. Men vadå, sova är bäst.

Puss

Postat av: PATRICIA

inte meningen att väcka dig från den timmen hjärtis :c

2010-09-06 @ 09:52:25
URL: http://imaginarium.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga