Jag förlåter dig. När du blir lite äldre och får hår på snippan kommer du förstå att Franska och hela Frankrike är ett jävla skitland. Du kommer ångra att alla bilder du har från din ungdom är tagna genom jättekonstiga färger och säga vad fan tog jag bilder som är helt jävla röda för. Och varför är det en låtsas polaroidram runt varje fucking bild? Jag tog ju inte alls bilderna med en polaroidkamera.

Du kommer även sluta dricka Åkessons vin ur fula plastglas och dansa indiedans. Du kommer förhoppningsvis även sluta ligga med killar som ser ut som små taniga tjejer. Du kommer nog även sluta inhandla hela din garderob på weekday.

När du blir äldre kommer du inte gå på festivalen. Men om du gör det så kommer du klippa av det smutsiga bandet när festivalen är slut. Du kommer inte ha kvar bandet i ett år för att visa att du var allt hipp nog och besöka Emmaboda istället för de mer svenniga festivalerna som Hultsfred. För på Hultsfred går bara svennar.

Sen kommer du även sluta köpa konstiga hattar. Du kommer komma till insikten att alla bitches som skriver på Rodeo egentligen inte kan något om mode alls och när du funderar på att söka till SU för att studera modevetenskap kommer en röst i ditt huvud säga, men du, om du pluggar det här kommer du sluta som en bloggare på Rodeo. Det är då, just då du sansar dig och blir en riktig människa.

Det verkar som att du bor i en småstad så du kommer inte behöva oroa dig för att dras in i fashionträsket för du kommer aldrig besöka spyan. Så min vän, lev din pretentiösa tonårsperiod nu. Njut av att du tycker att Vampire Weekends nya minsann är mycket sämre än debutplattan. Njut av att du har en riktigt originell klädstil med navyblåa baskrar och svarta kjolar. Njut. Jag tror på dig. Du kan ta dig ur det här.

Haha så härligt jävla bittert

Postat av: tesz

hahahhah wow<3

2010-05-26 @ 14:31:54

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga