you've got the love

Var ju på bio igår (alice i underlandet, wi, den var fin) & glömde såklart min väska med min plånbok på toan. Typiskt mig. Alltså verkligen. Kom såklart på det efter bion MEN som tur var fick jag idag tillbaka väskan, älskar att det finns snälla själar kvar i världen som lämnar in saker. Detta firades genom att jag köpte lite nya kläder. HM på drottninggatan har brutalt fina & våriga saker för tillfället så kom hem med en rosa blus och en grå/svart kofta därifrån. MYCKET nöjd. Däremot är jag otroligt besviken på Monkis vårkollektion. Astråkigt är det. Plus att allting är antingen jättelångt, eller magtröjakort. Jag är inte värsta lång aka jag kan inte ha saker som går under knäna. Det funkar inte, ser ju fan ut som en pygmé då & magtröjor har jag aldrig riktigt gillat. Hur som helst hittade jag ändå en fin kavaj/jacka som jag köpte, hihi. Så nu är Tilde nöjdtjej90 och mitt shoppingbehov är inte lika stort längre. Puss!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga