what a tender box we live in

Får förhoppningsvis tillbaka min kamera idag!! Fick sms från expert nyss så ska rulla ner till centrum och hämta den. Problemet är bara att det stod i smset att man skulle ha med sig något inlämningskvitto. Ofta jag har kvar det? Blä, kommer ihåg att det la det någonstans men har ingen aning var. Bästa var att efter jag & mami hade lämnat in kameran började vi tjafsa om vem som skulle ta hand om det och jag sa klart och tydligt att jag KOMMER tappa bort det & titta vem som hade rätt (blir så trött på mig själv och min slarvighet dock). Hoppas att jag får hämta ut kameran ändå..


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga