livet leker med oss nu



Jag HATAR fucking Gröna Lund. Glömde min plånbok där i förrgår och eftersom jag har mest tur i hela världen
när det gäller sånt fick dem in den! Jag frågar kvinnan i telefonen vilka öppettider dem har den 24, eftersom jag jobbar till 19 och inte vill åka in i onödan. Detta för att jag vet att jag kommer vara dödligt trött efter ett 9 timmars pass på jobbet och för att det var min Mammas födelsedag. Hon försäkrar mig om att dem har öppet till 23 som vanligt och vi lägger på. Så igår när jag väl kommer till Grönan helt äcklig och sjukt trött (&hungrigg!!!) visar det sig att dem stängde 18???? HUR KAN HON MISSA DET? Haha ville gråta och hemma var jag först halv tolv. Så nu får jag göra om samma resa på självaste midsommar. Kul. KUL! Jävla skit. Glad midsommar förresten.

Källa till bilden hittar du här

Postat av: Karolin

ne.. inte hata gröna lund.. :p

2010-06-26 @ 00:53:26
Postat av: john

grönan's like "kill me now?"

2010-07-04 @ 11:52:59

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga