vi rör oss ni står still

Lite halvdålig uppdatering under det senaste dagarna vilket mest beror på att jag faktiskt inte varit hemma. MP igår och jag förstår fortfarande inte varför man alltid blir så himla mycket fullare där jämfört med andra klubbar. Aja, hur som helst var dramat på topp igår men sånt gillar vi. Tror jag. Eller ja. Idag blir det avskedsfest och jag ska tydligen dricka vin. Eh hur tänkte jag då? Går alltid fel för mig när jag dricker vin. Men det blir säkert grymt. Förövrigt är jag så jävla trött. Somnade runt halv fem i morse och vaknade som vanligt way 2 early, som jag alltid gör när jag har varit ute. Inte så nice kanske. Nu räcker det med uppsatsen, puss på er, hoppas ni får en fin lördag!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga