SVEGLIA



velourtröjan från secondhand som jag köpte i höstas börjar bli en av mina favoriter.
köpte typ den endast för att jag har ett par leggings i exakt samma färg (också velour, då)
och jag ville se hur fruktansvärt roligt det såg ut när jag hade båda två på samtidigt. 70 spänn vare lätt värt.
Juste, vill färga håret också. Kanske ljusare? Kanske sådär orangerött? Hm. Värt att tänka på.

(förövrigt ser jag dem där jävla McQueenormarna överallt FORTFARANDE....)

Postat av: Matilda

så himla söt är du!

2010-01-29 @ 21:18:10
Postat av: julia

FÖR söt!!!

2010-02-01 @ 21:12:44
URL: http://xvii.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga