pure shores



En låt från JJ:s nya. Hittad hos tessilito som har hittat den här!
Tycker att den verkar lovande, mm.

Funderar på att gå ut och fota. Det är så fint väder.
Men jag vet inte om jag orkar. Känner att energin är
på 0 just nu. Inte så party. Borde ta mig i kragen.

Postat av: frida

Hur gör du för att BARA visa själva panelen av youtube-rutan? Inte ens google har svar på detta, så jag tänkte att jag frågar någon som vet. Älskar din blogg också förresten! Puss!

2010-01-16 @ 23:33:19
Postat av: tilde

det kan jag självklart berätta! Faktiskt inte alls så svårt som man tror. Det enda egentligen du behöver göra är att ändra höjden (alltså där det står height=""> Standard höjden står på 340 i alla youtube klipp. Ändra det till 25! Lite längre ner i koden står det height en gång till, ändra där med. Hihi inte så svårt!



Lycka till och tack, Pusssss

2010-01-17 @ 01:13:15
URL: http://trilla.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga