Du sa: Stäng din dörr, vi har något att reda ut

Igår eftermiddag somnade jag. Alltså verkligen somnade. Hårt. Ni vet som man brukar somna när man ska sova på kvällen? Ja, så somnade jag klockan 17.30 ungefär. Detta bevisar att kroppen faktiskt inte mår så himla bra av att gå upp innan 05:00 för många dagar i rad. Vid åtta blev jag dock väckt på världens finaste sätt. Det var så mysigt.

Har kommit på att jag nog ska börja använda min kamera mer igen. Har faktiskt varit pinsamt dålig på att göra detta, nog mest för att det  är vinter och allting är mycket fulare då.. Får fundera lite på det där. Dagen har förövrigt varit helt okej. Hunnit jobbat, stå i en timme i kylan och väntat på bussen, skrivit ett långt klagobrev till SL och lagat middag. Ganska värt. Peppen ligger förövrigt på Paradise Hotel ikväll och på att köpa friskiskort imorgon och gå på Step Up på kvällen, woh kommer blir grymt.

Dagens uppsats - varsågod!


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga