Changing Colours



Jag älskar halsband, helst ska det vara jättemånga och/eller jättemycket. Som bilden.
Fast själv har jag i princip aldrig halsband, eller smycken överhuvudtaget. Varför vet jag inte riktigt.
Har bara aldrig blivit så. Det är konstigt det där. Det finns så himla mycket
man tycker är sjukt fint på andra men man använder det aldrig själv. 
Exempel: Jag älskar höga shorts, tycker det är jättefint på i princip alla som går runt
med det under sommarhalvåret. Men jag själv känner mig typ tjock och obekväm i det.
Fast jag vet att det egentligen bara sitter i huvudet. Jag tror att många (inklusive jag själv)
har en väldigt förvrängd självbild.

picture via: PEACE LOVE CHANEL


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga