boring day




by Marc Jacobs and Chloé


Ibland hatar jag att folk läser min blogg.
Jag vet inte riktigt varför med jag tror det beror på
perstationsångesten jag känner. Det som är ännu värre
är att jag inte kan skriva allt jag känner, eller är med om,
eftersom för många som jag känner och bryr mig om skulle
antagligen ta illa upp. Jag antar att det är vad man har
en dagbok till. Synd att jag aldrig har klarat av att
skriva dagbok.

Postat av: Anonym

Skriv dagbok gumman, det är kul att ha om tio år :)

2010-01-12 @ 19:49:43
URL: http://ringerdigsenare.blogspot.com
Postat av: PATRICIA

kör hårt eller så skaffar du en hemlig blogg.

den hemliga bloggen hjälper faktiskt.

ingen annan än du

och kanske ronald (han som äger blogg.se)

kan läsa.

2010-01-12 @ 20:08:59
URL: http://prodigal.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga