åtta saker jag hatar

När man ska skala en apelsin/mandarin och skalet liksom
inte vill komma bort vilket resulterar att man blir helt kladdig.

Att det numera är så kallt ute att det känns som om att någon biter dig i kinderna...
(och när du väl kommer in i värmen blir du helt röd i ansiktet)

Att mitt rum är flera grader kallare än resten av lägenheten, eftersom
det gör det så himla mycket svårare att gå upp på morgonen.

När man luktar på en parfym (som någon man älskar använder) och
samtidigt blundar. Jag hatar besvikelsen som infinner sig när man öppnar ögonen
och inser att personen inte är där.

Att vår lägenhet är lite sne så min dörr inte kan bara vara lite öppen.
Den måste alltså antingen vara helt stängd eller helt öppen

Att jag aldrig kan ta itu med saker,
eller att jag har så himla svårt för att bestämma mig för hur jag vill ha allting.

När människor säger:
"Vadå jag har typ aldrig läst en bok i hela mitt liv och har ändå JÄTTEBRA ordförråd"
Ja, synd att det skulle vara ungefär 1000 gånger bättre om du bara tog dig tid att
underhålla din hjärna med något vettigt.

Att det gör så himla ont att gå i höga skor. Det finns inget som jag tycker är finare
än ett par riktigt fina klackar. Men varför i helvete ska det göra så ont att ha på sig dem?

Postat av: Anonym

haha, håller faktiskt med i alla punkter typ

2010-01-09 @ 14:25:05
URL: http://hydrofobi.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga