tio saker ni kanske inte visste

1. Jag använder nästan aldrig jeans. Jag började använda leggings/strumpbyxor regelbundet för ungefär 3 år sedan, och efter det har jag insett hur obekvämt jeans är, plus att jag tycker själv att jag inte alls är snygg i det.
2. Att jag också har haft en "emo" period då jag hade svart hår, cheapmondaybyxor och var allmänt ascool.
3. Att börja jobba på Mc Donalds är bland det bästa beslut jag har tagit.
Alla kan säga vad dem vill om att jobba på donken, men fan, i'm lovin' it!
4. Det var säkert åtta år sedan jag hade min naturliga hårfärg. Den är blond, men mer än så vet jag inte!
5. När jag mår riktigt dåligt slutar jag nästan automatiskt att äta. Jättedumt men så är det.
6. Jag har ägt tre hästar totalt under min barndom. Den första fick jag när jag var 10 kanske och den sista såldes
när jag fyllde sexton. Det var när min sista häst såldes som jag gav upp ridsporten.
7. Det värsta jag vet är att vara själv under en längre period, så hur jag ska klara att flytta hemifrån
och bo själv är ett mysterium. Tur att jag har Tessan!
8. Jag tog ju studenten i våras och innan dess gick jag utbildningen global. Seriöst, världens bästa linje.
du intresserad av att lära dig något vettigt, så - GÅ DEN!
9. Jag var på min första festival år 2006 och blev kär i atmosfären. Sen dess har jag varit varje år.
10. Uttrycket " du lever i din lilla bubbla" får jag höra lite för ofta. Vilket ju mer jag tänker på det, är ganska så sant.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga