I'm right over here, why can't you see me?



Som ni kanske ser har jag ändrat utseendet på bloggen - ser ni inte det, tryck på F5. Tyckte att det var på tiden men mest för att jag var otroligt trött på det gamla (och för att jag som vanligt vaknade två timmar innan alla andra och ville få tiden att gå på något sätt) Funderar på att ändra i bloggen också. Kanske göra den mer personlig. Kanske inte. Har inte bestämt mig än. Vi får se. Så länge får ni nöja er med ny design. Idag är sista dagen på min semester och ja det känns lite vemodigt men samtidigt ska det bli skönt att komma tillbaka. Dock är jag mindre taggad på att börja 06 varje dag (tyyyppp!) resten av Augusti. Men äsch.

Dumma Therese är påväg till Grekland och nu känner jag mig verkligen helt själv. Varken min mamma eller min bästa vän är hemma. Känner mig helt socialt handikappad. Vem ska jag prata med nu? Och jag känner att tajmingen var ju förjävlig. Fan. Tur att jag har katten iallafall.


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga