1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?
- Joel Kinnaman är ju ganska så sexy. Men måste ju säga att tjejer är generellt mycket snyggare

2. Har du fått någon kyss den senaste veckan?

- ja hihi


3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

-  Tessilito

4. Hur lång är du?
- Typis 1.66, fast det tror ingen på

5. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Såg lite av Pirets of the  Caribbean på rasten i förrgår. Räknas det?

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
-  Härligt!

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på vem det gäller. Men egentligen att ringa.

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda

9. När såg du senast din mamma?
- Typ 10 min sen.

10. Icke godkänt i något ämne?
- Går inte i skolan längre, men nej det hade jag inte.

11. Mvg i något?
-  Jadå det hade jag när det begav sig.

12. När vaknade du idag?
- Mamma väckte mig kvart i ett. Värsta onajs. Kände mig helt bakis fast jag var långt ifrån alkohol igår.

13. Vilken är din favoritplats?
- I solen.

14. Vilken plats föredrar du minst?
- Där det är kallt. Så typ Sverige. Fast snart så ska det bli ändring på det, woh.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- På donken, HEHE.

16. Hur stor är din säng?
- 1,20. Räcker gott och väl.

17. Vad sover du i?
- Trosor oftast.

18. Hur många kuddar har du i sängen?
- Tre.

19. Var har du bott/bor?
- Men oj, har typ flyttat en miljon gånger, ofta jag ska skriva upp alla. Men med mami har jag aldrig flyttat
och vi bor i Berghem som vi alltid har gjort.

20. Tycker du om kinamat?

- EH ja? Går det att inte tycka om det?

21. Tycker du om kaffe?
- Nja, ibland. Om man äter någonting sött till!

22. Vad dricker du helst till frukost?
- Inte mjölk i alla fall.

23. Kan du spela poker?
- Kan kan jag väl.

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Japp!

25. Vill du ha barn?
- Absolut fast bara om det blir en tjej så kan döpa henne till Evelyn, hihi!

26. Kan du några andra språk än svenska?
- Haha typ.

27. Har du någonsin åkt ambulans?
- Nej faktiskt inte. Polisbil har jag åkt däremot!

28. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Hav, fast inte om det är värsta kallt.

29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder och alkohol.

30. Är du cool?
- Ascool. Eller nej, faktiskt inte, haha. Men det gör ingenting.

31. Kan du rulla med tungan?
- JA det kan väl typ alla?!

32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Tessan, fast bara när jag är trött. Fast då är alla roliga.

33. Vad har du för ringsingnal?
- Ingen aning, har alltid mobilen på ljudlös haha.

34. Har du kvar klädesplagg från du var liten?

- Nej men tror att kanske mamma har.

35. Vad är närmast dig som är rött?

- En gammal "I love you" klubba.

36. Kan du byta olja på bilen?

- HAHA nej. Borde jag kunna?

37. Vilken var den senaste boken du läste.

- Vet faktiskt inte, åh, kommer inte ihåg vad den hette.

38 Vem delade du senast säng med?

- Fredrik  wi
.

39. Dansar du i bilen?
- Har ingen bil, men om jag hade så lätt.

40. När var du i Kyrkan senast?

Var utanför en kyrka när vi var på Eurotrip i somras! Haha nej men, ingen aning, antagligen jättelängesen

41. Hur många hål har du i öronen?

- Var beredd på att bli chockad: INGA! Har aldrig haft heller *ospräckt hehe*

42. Har du någon piercing?

- Nej har jag inte. Är typ allergisk, kanske.

43. Har du någon tatuering?

- Inte det heller. Och jag är nog den enda i hela världen som inte vill göra en heller. Fast om jag skulle
bli tvungen skulle jag skriva "AWSM" på knogarna.

45. Har du rökt?
- Nej ALDRIG. Eller?..

46. Röka eller snusa?
- Ingenting helst, men måste jag välja så blir det röka, eftersom snusa ser så jävla vidrigt ut.

47. Har du pojkvän/flickvän?
- Typ kanske lite eller nja vet inte.

48. Vad är ditt mobil nummer?
- Fråga vetja!

49. Vad ska du göra ikväll?
- Gosa med Cia och sen sova tror jag.

50. Har du några syskon?
- En lillebror som jag ser alldeles för sällan


51. Hur mycket pengar har du på din mobil?

- Har abonnemang såklart?..


Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga