Idag hatar jag rubriker

Mycket dålig uppdatering, jag vet. Men har absolut 0 inspiration för tillfället.
Köpte i alla fall en ny kavaj idag och en "jacka". Wi, jättetaggat. Crystals Castles nya album
är great by the way, wow vad fint emmaboda kommer bli. Sommar tack!

Postat av: Anonym

<3

2010-04-26 @ 20:18:09
URL: http://linneamesko.blogspot.com
Postat av: elin

Hej.

Igår natt satt jag och läste igenom hela din blogg. den är jättefin! oroa dig inte om du inte har uppdatera, så länge du inte tappar lusten och slutar så e jag gla. =)

tack tack

2010-04-27 @ 00:20:32
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna länka till några bra internetbutiker? (;

2010-04-27 @ 20:11:54

Vad har du på hjärtat?

Vad heter du?
Ifall jag tappar huvudet

Vill du ha svar via mail? (obs endast för Tilde hihi)

Fyll i bloggadress (ja, jag kikar in om du kommenterar!)

Jag vill bara säga